Play Online Poker Play Online Poker
wpt COD BONUS Partypoker : madfox2010 poker online

luni, 19 aprilie 2010

Short stack

Nu imi place sa ma arunc all in de la inceput in speranta de a ma dubla. Am jucat freerolul pentru WPT pe PartyPoker. ma ridicasem in primii 20% de jucatori cand un jucator nou la masa m-a facut de 2 ori cu un value bet pe mana mea. La pot de cam 2000-3000 dupa river mi-a pus 1000. O data aveam 2 perechi, o data 3 bucati. Am pierdut de fiecare data. Bleah. In sfarsit mi-am mai revenit insa la blinduri 400/800 aveam 10.000 fise. Cu AQ am intrat all in contra AJ. Bineinteles ca a venit J jos, mama lui de nenorocit. Am stat putin in dubiu daca sa intru sau nu, dar nu stiam cand o sa mai imi vina carti bune. Aveam si niste monstri cu 60.000 si 100.000 fise care ridicau mizele pe masa, asa ca pana la urma am ales sa risc.

Niciun comentariu:

Welcomebonus_Dollar