Play Online Poker Play Online Poker
wpt COD BONUS Partypoker : madfox2010 poker online

miercuri, 14 aprilie 2010

Calificari

Am jucat ieri freerolul de calificare pentru Romanian Championships pe PokerStars. Au fost 500 de inscrisi, doar primul loc se califica la urmatorul satelit de 5,5 $ iar locul 2 primea 5 $.  Am iesit pe 38 pana la urma, am jucat tight si am ratat cateva sanse sa ma dublez. N-am facut greseli majore, dar nici ceva spectaculos pana cand am intrat in all in dupa flop cu 3 bucati  si ala a prins culoare pe river. Apoi m-am enervat si am bagat 5,5 $ la urmatorul concurs, cel care ducea la ultimul turneu de calificare, cel de 55 $. Aici surpriza doar 30 de insi. Dupa ce s-au incheiat rebuyurile eram pe 22 si 9 locuri se calificau mai departe. N-am avut prea multe carti bune, insa atmnosfera generala a fost tight, nu prea aveai unde sa furi poturi. cam toata lumea dadea call cu carti bune, cei care s-au aruncat s-au ars pe parcurs. Am tinut cat am putut dar blindurile mari m-au curatat pe locul 13. Atat de aproape ... 

Niciun comentariu:

Welcomebonus_Dollar